måndag 28 november 2011

Högsta vinsten


Igår åkte jag och vännerna genom ett blåsigt Sverige efter en härlig helg i Nora. Massor av prat och skratt, och inte så mycket sömn kan väl sammanfatta vår träff ganska bra. Vi bodde på Lilla hotellet i Nora, ett underbart litet ställe med fina rum och hemtrevlig stämning. 

Som vanligt hade jag ordnat en liten tävling - ett mini-Doobidoo. Vinnarna fick varsin ask med hemgjort julpynt i form av hängena och lanternorna som jag visade förra veckan. Askarna är enkla att vika, här hittar du beskrivningen.

4 kommentarer:

  1. Lilla hotellet bodde jag också på när jag var där. Hur trevligt och charmigt som helst :)

    Kul med tävling. Det är alltid roligt med lite aktiviteter - och särskillt när det är så fina priser :)

    SvaraRadera
  2. Tack för din söta hälsning!!

    SvaraRadera
  3. Jag har aldrig varit i Nora...har hört att det är så fint där!
    Jag har fått en stålställning av syrran, hon som har blomsterbutik. Sen har jag bara klätt den med små mjuka skott av gran.

    kramkram

    SvaraRadera
  4. Vilken suverän present! En sådan ask hade jag också velat få, dina julpynt är ju så snygga!
    Ha det bra!
    Ullis

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...