onsdag 9 februari 2011

Senaste loppisfynden


Så äntligen i lördags kom jag iväg på en loppisrunda! Som jag har längtat, men det tycks aldrig bli av nu för tiden. Jag gjorde inga av de där enorma fynden, som man alltid fantiserar om, men hittade flera saker som jag var ute efter. Som de söta kaffekopparna ovan, som jag ska använda till något helt annat än att dricka kaffe ur.


På textilavdelningen hittade jag detta vackra broderi på en färdigsydd linnekudde, som bara väntar på att stoppas och sys igen.


Vackra spetsar kan man ha till mycket.


Sidenband är alltid användbara,  exempelvis till det här.


Och självklart fick jag med mig ett par ljusstakar hem. Jag är galen i ljusstakar, kan inte motstå dem om de är vackra. Dessa små sötnosar har jag dessutom en särskild plan för. Nysilverfat är ytterligare en av mina svagheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...